Strefa abonenta to szybki wgląd do infromacji związanych z realizacją usług szerokopasmowego dostępu do internetu oraz stacjonarnej telefonii VoIP. Obie usługi realizowane są na niezalażnych platformach cyfrowych. Do zarządzania każdą z nich dostępne są panele użytkownika.

           Każdy abonetnt korzystający z dostępu do  internetu otrzymał na protokole instalacji usługi indywidualny  identyfikator ID oraz PIN. Dane te umożliwiają zalogowanie do wirtualnego biura ogsługi klienta (wBOK), w którym m.in. dostępne są wszystkie faktury wystawione w tracie umowy a także inforamcje o zarejestrowanych wpłatach i aktualnym saldzie rozliczeń. Jeśli znasz swój nr ID (widoczny na każdej fakturze) a nie pamiętasz PIN-u wyślij SMS na numer 600 955 567 o treści: PIN i podaj swój nr ID. Zwrotnie wyślemy inforamcję o numerze PIN na numer telefonu podany przez Ciebie przy zawarciu umowy.

           Klienci korzystający z usług telefonii stacjonarnej otrzymali na protokole instalacji dodatkowe dane do logowania na platformie VoIP w postaci nazwy użytkownika oraz hasła.

Jeżeli nie znasz swoich danych potrzebnych do logowania skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

 

                            Internet                                       Telefon        

                                                                

 


© 2004-2017 aero.net.pl sp. z o.o.